Regulamin platformy www.biuronaplus.pl
Słownik pojęć
Platforma Internetowa - Platforma dostępna na stronie www.biuronaplus.pl
Sprzedający - właściciel platformy www.biuronaplus.pl, którym jest: Biuro Plus, ul. Przędzalniana 8, 15-688 Białystok, NIP 966-13-82-894, REGON : 050827290
Klient - osoba prywatna lub przedsiębiorca korzystający z platformy www.biuronaplus.pl
Koszyk - narzędzie Platformy umożliwiające zamówienie towarów ze sprecyzowaniem ich ilości, zawierające ceny zamawianych produktów, podsumowujące wartość zamówienia, umożliwiające dokonywanie zmian w zamówieniu (zmiana ilości, dodawanie i odejmowanie produktów).
Newsletter - gazetka elektroniczna przesyłana za pośrednictwem Platformy www.biuronaplus.pl, w której mogą być zamieszczane m.in. informacje na temat oferty, promocji i konkursów
§ 1. Warunki realizacji zamówienia
- Zamówienia na Platformie www.biuronaplus.pl mogą składać Klienci, którzy założyli indywidualne konto na Platformie www.biuronaplus.pl i zalogowali się na swoim indywidualnym koncie klienckim oraz klienci nie posiadający konta klienta na Platformie www.biuronaplus.pl. W drugim przypadku w procesie akceptacji zamówienia Klienci ci zobowiązani są do podania swoich danych teleadresowych.
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę.
- Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wysłania zamówienia.
- Przesyłając zamówienie za pośrednictwem Platformy www.biuronaplus.pl Klient zawiera ze Sprzedającym umowę sprzedaży zamawianych towarów, a w tym zwłaszcza zobowiązuje się do ich odbioru oraz zapłaty ceny, chyba że nastąpiła sytuacja opisana w punkcie § 1 pkt. 4.
- Zamówienie jest realizowane na wskazany przez Klienta adres dostawy.
- Zamówienie jest wysyłane w ciągu 24 godzin, pod warunkiem dostępności produktu na magazynie Sprzedającego.
- Realizacja zamówienia płatnego z góry rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym Platformy. Zamówienia płatne z góry, które nie zostaną opłacone w ciągu 14 dni od dnia ich złożenia są automatycznie odrzucane (nie będą realizowane).
- Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub dostawę opóźnioną z przyczyn zależnych od Klienta, na przykład w razie błędów lub niedokładności w podaniu adresów lub innych danych identyfikacyjnych.
- Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za wydłużony czas dostawy z powodu siły wyższej, niezawinionych trudności transportowych lub z przyczyn, za które odpowiadają firmy kurierskie.
§ 2. Zmiany w zamówieniu wysłanym
- Klient może dokonać zmian w złożonym już zamówieniu pod warunkiem, iż nie zostało ono jeszcze zrealizowane przez Sprzedającego i nie została wystawiona faktura VAT na zamówiony towar. Informacje o stanie realizacji zamówienia oraz o wystawieniu faktury Klient może uzyskać w każdym czasie po zalogowaniu się na Platformie www.biuronaplus.pl.
- Zmiany zamówienia można dokonać kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta.
- Zmiana może dotyczyć całości lub części zamówienia.
- Klient może wycofać złożone zamówienie wysyłając e-mail na adres bok@biuronaplus.pl pod warunkiem, że nie zostało ono już zrealizowane i do niego wysłane.
§ 3. Dostępność towarów
- Informacja o dostępności towaru na Platformie www.biuronaplus.pl oraz o jego aktualnej dostępności nie oznacza natychmiastowej dostępności i możliwości realizacji zamówienia.
- Po zalogowaniu się na Platformie www.biuronaplus.pl Klient otrzymuje orientacyjną informację o dostępności towarów. W przypadku złożenia przez Klienta zamówienia na niedostępny produkt Sprzedający kontaktuje się z Klientem drogą mailową lub telefonicznie i przekazuje informację o możliwym terminie realizacji zamówienia. Może odstąpić od umowy sprzedaży, zaproponować zmianę zamówienia i zawarcie nowej umowy sprzedaży. W przypadku niezaakceptowania przez Klienta żadnej z propozycji zamówienie uznaje się za ostatecznie anulowane, bez prawa do roszczeń z tego tytułu.
§ 4. Ceny towarów
- Ceny towarów dostępnych są na Platformie www.biuronaplus.pl są cenami netto i nie zawierają podatku VAT.
- Ceny podawane są w złotych polskich.
- W przypadku Klienta zalogowanego ceny uwzględniają uzgodnione z Klientem upusty i rabaty.
- Ceną wiążącą jest cena towaru podana na Platformie www.biuronaplus.pl w chwili składania zamówienia przez Klienta.
- Platforma zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty Platformy, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Platformy bądź wprowadzania w nich zmian.
§ 5. Płatności
- Jeżeli Klient nie posiada indywidualnie ustalonych warunków formę płatności stanowi przedpłata.
§ 6. Warunki dostawy
- Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki, chyba, że umowa między Sprzedającym a Klientem stanowi inaczej. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób.
- Przesyłki dostarcza Sprzedający (w obrębie Białegostoku) lub firma kurierska (poza Białymstokiem). Nabywca podczas składania zamówienia może wybrać tzw. "Odbiór osobisty" i odebrać zamówione produkty bezpośrednio w siedzibie Platformy.
- Koszty dostawy oraz możliwe opcje transportu każdorazowo podawane są w Koszyku. Informacje te są dostępne również w zakładce Warunki dostawy.
§ 7. Reklamacje
- Przy odbiorze towaru Klient jest zobowiązany do sprawdzenia zgodności ilości oraz rodzaju towaru z zamówieniem, jak również do sprawdzenia stanu przesyłki, a zwłaszcza jej opakowania. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń Klient jest zobowiązany przy dostawie zgłosić te zastrzeżenia, pod rygorem przyjęcia, że zamówienie zostało zrealizowane prawidłowo.
- W przypadku stwierdzenia wad jakości towaru Klient zobowiązany jest niezwłocznie złożyć reklamację telefonicznie w Biurze Obsługi Klienta tel. 85 651 73 73 lub wypełniając formularz reklamacyjny i przesyłając go pocztą e-mail lub faxem 801 228 098.
- Na terenie Białegostoku i okolic reklamowany produkt odbierany jest przez Sprzedającego.
W przypadkach pozostałych, jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, po skontaktowaniu się z Biurem Obsługi Klienta, powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres Platformy Biuro Plus, ul. Przędzalniana 8, 15-688 Białystok. Platforma nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Platforma zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji.
- Sprzedający w ciągu 14 dni roboczych od odbioru towaru ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie jej załatwienia.
- W przypadku uznania reklamacji za zasadną Sprzedający na swój koszt wymienia towar na nowy bez wad, a w razie niemożności takiej wymiany po uzgodnieniu z Klientem:
- dokona naprawy towaru,
- obniży cenę reklamowanego towaru, albo
- zwróci cenę towaru.
- Reklamację uważa się za zasadną, jeżeli towar:
- posiada wady fabryczne;
- został uszkodzony mechanicznie w czasie transportu;
- jest niezgodny ze złożonym przez Klienta zamówieniem.
- W przypadku towaru, na który producent lub podmiot wprowadzający produkt na rynek udzielił gwarancji, Klient może skorzystać z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji producenta - w tym wypadku Klient reklamuje sprzęt bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), a Sprzedający wyłącznie pośredniczy w procedurze reklamacyjnej.
- Wyłącza się rękojmię za wady jakości towaru.
§ 8. Zwrot towaru bez podania przyczyny
- Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki może zrezygnować z zakupu (odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny) z towaru kupionego na naszej Platformie.
- Zwrot jest możliwy tylko wówczas, gdy towar nie był używany i posiada oryginalne opakowanie. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim dowodem zakupu (faktura lub paragon) oraz wypełnionym Formularzem zwrotu.
- Platforma gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towarów zapłaconej przez Klienta, widniejącej na dokumencie sprzedaży (paragonie, fakturze VAT). Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni (od dnia otrzymania przesyłki ze zwracanym towarem), przelewem bankowym na wskazane przez Klienta konto bankowe. Koszt przesyłki do Klienta (uwzględniony na dokumencie zakupu - paragonie, fakturze VAT) i koszt odesłania towaru przez klienta nie podlegają zwrotowi.
§ 9. Newsletter
- Klient będzie miał możliwość otrzymywania newslettera, w którym Sprzedający będzie informował m.in. o najnowszych towarach w swej ofercie, aktualnych promocjach, wyprzedażach, itp.
- Newsletter będzie wysyłany tylko do osób, które wyraziły chęć jego otrzymywania, z uwzględnieniem odrębnych przepisów w tej mierze.
- Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z otrzymywania newslettera.
§ 10. Dane osobowe
- Rejestrując się na Platformie www.biuronaplus.pl oraz wskazując osoby upoważnione do korzystania w imieniu Klienta na Platformie www.biuronaplus.pl, Klient oraz wskazane osoby wyrażają jednocześnie zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Sprzedającego oraz na ich przetwarzanie do celów związanych z obsługą Platformy www.biuronaplus.pl, w tym zwłaszcza realizacji zamówień, jak i realizacji celów promocyjnych i marketingowych.
- Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. "O ochronie danych osobowych" (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
- Zgodnie z ww. Ustawą Klient ma prawo do wglądu do swoich danych osobowych, ich modyfikowania oraz usunięcia.
- Brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia Klienta przez Platformę www.biuronaplus.pl.
- Dane osobowe znajdujące się w bazie nie są przekazywane podmiotom nie uczestniczącym w realizacji zamówienia.
§ 11. Postanowienia końcowe
- Dokłada się należytej staranności, aby oferta towarów umieszczona na Platformie biuroplus-krako.pl jak najdokładniej odpowiadała rzeczywistości, jednakże pomimo takich wysiłków możliwe jest występowanie różnic pomiędzy wyglądem towaru na zdjęciu zamieszczonym na Platformie www.biuronaplus.pl lub jego opisem, a rzeczywistością, również z przyczyn technicznych lub funkcjonalności urządzeń, którymi Sprzedający lub Klient posługują się przy korzystaniu i obsłudze Platformy www.biuronaplus.pl. W takim przypadku Klientowi nie przysługują żadne roszczenia i prawa, zwłaszcza z tytułu niezgodności towaru z zamówieniem.
- Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres email wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na sprzętach używanych przez Klienta, jak również za niemożność korzystania z Platformy www.biuronaplus.pl z powodu awarii, przerw technicznych, braku prądu, itp.
- Wszystkie nazwy towarów oferowanych do sprzedaży na Platformie www.biuronaplus.pl są używane w celach identyfikacyjnych i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów Ustawy Prawo własności przemysłowej.
W sprawach Regulaminem nieuregulowanych stosuje się obowiązujące przepisy polskiego prawa, w tym zwłaszcza Kodeksu Cywilnego, z wyłączeniem odrębnych przepisów regulujących sprzedaż konsumencką.
- Sądem właściwym dla rozpatrywania ewentualnych sporów mogących powstać na tle wykonywania postanowień niniejszego Regulaminu jest sąd właściwy miejscowo i rzeczowo dla siedziby Sprzedającego.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od 1 grudnia 2009 r.
- Zastrzega się prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują od daty opublikowania ich na Platformie www.biuronaplus.pl.